donderdag 30 maart 2017

Blompop heeft een nieuwe mama


Kennen jullie haar nog?
Dit is "Blompop"


Blompop maakte ik de vorige lente met zo'n écht folklore stofje uit Staphorst. Ze droeg een witte tutu en sterren op de benen. 
Klaar om dansend door de wereld van een kind te gaan!
En nu... na een tijd lang wachten....


Heeft Blompop een nieuwe mama!


En wát voor een moedertje! Samen wandelen en dansen.


Samen avonturen beleven. Vies worden en dan weer gewassen. 
Een keertje verloren raken en wie weet weer terug vinden. Samen slapen, samen hangen op de bank.


Dit lief moedertje heet Emilie en is de dochter van Willemke Bulder.
Willemke is fotografe en maakt wáánzinnig mooie beelden met een magische licht inval. 
Vaak hebben haar foto's donkere, blauwzwarte tonen, zonder somber te worden. 
Ik ben er in ieder geval helemaal dol op en ik voel me zeker bevoorrecht dat juist Willemke mijn naai werkjes op haar eigen manier wil vastleggen.

Wil je meer foto's van Willemke Bulder Fotografie zien? 
Klik dan HIER om haar facebook pagina te bekijken.

Blompop, een softtoy van Mamme 'naait.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!